داعش غده ای بدخیم در بدنه ی ملت مسلمان

نویسنده: ابن احمد مرادزهی

داعش غده ای است که خود را به زور و نیرنگ در بین مسلمین جا داده و با یدک کشیدن نام اسلام و مسلمین بدترین و بیشترین ضربات را به پیکره ی جهان اسلام وارد کرده است.
داعش مولودی پلید است که بیگانگان و کفار با فریب و نیرنگ آن را در بطن اسلام گذاشته اند و پرورش داده اند و بزرگش کردند، سپس به جان مسلمین انداختند و شد بلای جان امت اسلامی
و همچون زالو به پیکره ی این امت چسبیده و خون آن را می مکد و هر روز در گوشه ای از این امت دست به عملیات های تروریستی می زند و جان های انسان های بیگناهی را می گیرد.

جان انسان ها هیچ ارزشی برای آن ها ندارد حتی برایش فرق ندارد که ان ها از اهل سنت باشند . در دیدگاه این مولود شیطانی و براساس آموزه های عقیدتی که از امامان و رهبران خود گرفته اند ، هیچ اشاعره ، ماتریدی ، دیوبندی و … مسلمان و اهل سنت نیست مگر پیرو عقیده ی باطل آنها باشد این ها به دروغ خود را سلفی و پیرو قرآن و سنت می دانند در حالی که بویی از قران و سنت نبرده اند و تنها نام آن را یدک می کشند.

چگونه ممکن است گروهی ادعای مسلمانی کنند اما در بین مسلمان ها که همه به وحدانیت و یگانگی خداوند و رسالت پیامبرش شهادت می دهند همه به یک قبله نماز را بر پا می دارند و یک قرآن را به عنوان کتاب آسمانی و معجزه ای از خدا بر رسولش قبول دارند و می خوانند، عملیات انتحاری (به قول خودشان استشهادی) بروند؟!

کدامین مسلمان است که از دیدن صحنه های کشته شدن و اجساد به خاک و خون کشیده ی شده و تکه پاره شده ی مسلمان ها شاد شود و آن را مایه ی آرامش و شفا قلوب بداند؟!

این چه بی رحمی و سنگدلی است که کسی می تواند داشته باشد ، آیا جایز و شایسته است نام مسلمان نه، نام انسان روی این حیوان های وحشی و به دور از اسلام و انسانیت گذاشت؟!

ما بر خدا توکل کردیم، خداوندا ما را دستخوش فتنه اشرار و قوم ستمکاری همچون داعش و جنودش و انصار و اعوانش مگردان. و ما را به رحمت و لطف خود از شر کافران و دشمنان اسلام ومسلمین که دشمنان تو هستند نجات ده

خداوندا ما را به هر باطل که دشمن سعی دارد در نظرمان بیاراید آگاه کن، و چون آگاهمان کردی ما را از آن حفظ کن، و ما را به راه و روش جنگ با او بینایی ده و یاری فرما، و ما را آگاه ساز که برای نبرد با چنین دشمنی چه باید آماده کرد، و به توفیق خود ما را در مسیر مبارزه با او یاری و نصرت بده

ابوحمزه مؤحد
Exit mobile version