داعش فرزند فاخته رها شده در بین مسلمین

نویسنده: ابن احمد مرادزهی

گره زدن نام داعش به اسلام و مسلمین ممنوع می باشد.

ای مسلمین ای آزادگان و حق طلبان ، ای مجاهدینی که تنها برای اسلام ، اقتدار و عزت آن شمشیرهای بران خود را از نیام می کشید و با توکل بر الله دشمنان دین اسلام یورش می برید و با سرعتی ناباورانه همچون شهاب سنگی در آسمان یا پرتاب تیر از چله ی کمان به پیش می روید و سپاه دشمن را می شکافید و تار و مار می کنید. و فتوحات را نصیب اسلام می کنید.

چه کسی فکر می کرد که شما مجاهدین جان بر کف این چنین ولایت ها و شهر ها را به تسخیر خود در بیارید و همین فتح و نصرت شد خاری در چشمان دشمنان شما ، بگذار این خار همچنان در چشمان شان باشد و کورشان کند.

به هوش باشید و هوشیار از توطئه ی دشمن ، دشمنی که فرزند خود داعش را در میان مسلمین رها کرده و با فریب و نیرنگ آن را با لباس و ردای اسلام پوشش داده حمایت کرده ، مسلح کرده و این افعی را به جان مسلمین انداخته است.

هیچ گاه در هیچ مکان و زمانی اجازه ندهید این افعی خود را مسلمان بخواند و به اسم اسلام، مسلمان کشی کند. داعش دشمن اصلی و درجه یک اسلام است چرا؟

چون داعش فرزند فاخته است، همان پرنده ی شوم و حیله گر که تخم نفاق و تکفیر داعش را در خانه های امت مسلمان کاشته ، و چون در ظاهر پرورش یافته ی اسلام است عده ای گمان می کنند که اینها نیز مسلمان و منتسب به اسلام و مسلمین هستند.

اما داعش جوجه ی نابالغ فاخته در بین مسلمین است که روز به روز با حمایت کفار و دشمنان رشد می کند و مسلمانان را در مساجد ، بازار، مدارس و … به اسم اسلام سلاخی می کند و به شهادت می رساند. خانوادها را داغدار عزیزانشان می کند، کودکان را یتیم و مادران از نعمت در آغوش کشیدن فرزندان محروم می کند.

آری داعش فرزند فاخته است اما در بین اسلام و مسلمین جا خوش کرده است.
پس هر جا یافتید آن ها را از خود برانید و با شمشیر هایتان که از نیام بر کشیده اید و با فریادهای الله اکبر و لا اله الاالله و محمد رسول الله خواب را از چشمان این فرزند فاخته بگیرید و اجازه ندهید تا بار دیگر جنایتی در حق مسلمین انجام دهند.

ابوحمزه مؤحد
Exit mobile version